reklama

Hudák = nepodarená atrapa Pergnerovej?

Nesledovala som nikdy slovenských Vyvolených (len českých),ale včera, keďže bolo to finále... O čo sa snažil Hudák?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Tereza sa tvárila prirodzene, sem-tam nakukla do "ťaháku", častovala nás rôznymi úškľabkami. Ale to, čo včera predviedol Hudák - zúfalstvo. Neprirodzené pohyby, nebol si istý ani v slove (prezradilo ho to študovanie ťaháku za každým druhým slovom). A grimasy? Videli ste českých Vyvolených? Koho chcel kopírovať? Terezu? Milý pán Hudák, mám pre Vás zlú správu: nepodarilo sa Vám to. Tak, ako som bola prekvapená z výkonu moderátora, bola som prekvapená aj z víťazky. Vlastne aj z tých dvoch, čo s ňou súperili o titul "Vyvolený". Ako som hovorila, nesledovala som slovenských - teda som nemala potuchu, kto je kto. Len ten Luis mi bol sypmpatický :) Všimla som si, že niekedy im robilo problém vysúkať zo seba čoby len súvislú vetu. Ale keď už si národ zvolil tú Vyvolenú...

Lívia Popelárová

Lívia Popelárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V poslednej dobe nemá slov. Má pocit, že toto čo žije, je iba sen. Teda v to dúfa. Zistila, že život nie sú "jenom pozitiva a sociální jistoty". Do hlavy jej vtĺkali, že nie je dôležité robiť veci správne, ale správne veci. Dodnes je z toho mimo. Zoznam autorových rubrík:  Z TrnavyZ domuZ vlakuSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu